Home 2023

Archieven

AI biedt veelbelovende oplossing voor tech-overload en verlicht overwerkte IT-teams

Als er één team in een bedrijf is dat de kracht (en beperkingen) van kunstmatige intelligentie begrijpt, dan is het IT wel. En volgens...

Benchmark Report 2023: Automatisering, AI en chatbots cruciaal om CX te verbeteren.

Het bieden van uitmuntende klantenservice in het tijdperk van digitale transformatie is afhankelijk van een complexe mix van technologieën, strategie en menselijke inzet. Het...

Zes adviezen om te blijven investeren in slimme bedrijfssoftware

De huidige economie zit in het slop, dus we moeten op ons geld passen. Toch zijn sommige uitgaven prima te rechtvaardigen, zoals investeringen in...

Zo verbeter je de efficiëntie in marketing

Gaan we een recessie tegemoet? Zullen de recente faillissementen van banken impact hebben op de rest van de economie? Helaas kunnen we de toekomst...
applicaties

IT in 2023: Waarom we door marktvolatiliteit eindelijk overbodige applicaties de deur uit (zouden...

Lagere economische groei, een dreigende wereldwijde recessie, uitdagingen in de distributieketen, escalerende inflatie… het is niet zo gek dat we ons zorgen maken over...

De opkomst van ‘social IT’ in de dienstverlening

Bellen of mailen als we een vraag of een klacht hebben over een product dat we net hebben gekocht? Doen we niet meer. In...

AI is onmisbaar, en dat houdt IT-leiders ’s nachts wakker

Bij kunstmatige intelligentie (AI) denken we vaak aan een futuristisch concept. De oorsprong van AI als oplossing voor computertoepassingen gaat zover terug als een...

Klantcases