Home Innovatie & Strategie Social en mobile stuwen innovatie

Social en mobile stuwen innovatie

70

Ondernemers. Voorlopers. RobertJan Groeneveld en Nick Botter van KLM zijn de nieuwe generatie social & mobile strategen met vooral een praktische inslag. Binnen hun rol krijgen ze de kans om te innoveren en kennis te delen met partners binnen hun eigen ecosysteem. Dat is ook de reden dat ze vandaag hier in San Francisco op Dreamforce zijn; kennis delen, inspiratie opdoen en de basis leggen voor nieuwe strategieën en innovaties.

In 2010 begon KLM als met ‘KLM Surprise’ waar ze de reizigers van KLM ‘overvielen’ met leuke attenties die hun reis aangenamer maakte. De ontwikkelingen voor de komende periode gaan veel verder om met name een ‘360 graden’ klantbeeld te creëren en contactmomenten van klanten met elkaar te verbinden. De ‘connected customer service’ vormt het hart van de strategie.

De klant centraal, klinkt eenvoudig, maar het kan. Real-time best practice. Hier alle sessies van Dreamforce: http://www.salesforce.com/live/roadtodf13/

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in